Jaguar F-Pace Forum banner
21 - 29 of 29 Posts

·
Registered
28 Posts
Also, how did you pull/push the wires down from the center hole? I thought it would be easy, but doesn't look like there's an easy route without pulling the front screen/controls (which I don't know how to approach). Curious as to how you pulled it off!
I got the sub done, now this is my next adventure. Did you ever get the colors and how to do this?

Thanks

·
Registered
31 Posts
I can’t remember the colors but I pulled them from the topix system. After using a Drexel to cut out the plastic basket to put in a bigger infinity red speaker (the magnet was too deep), I found it wasn’t too hard to push a stiff wire up toward light, then pulling wires through instead of pushing them down. I didn’t have to remove the display or anything other than side console trim and plastic side console panel. Good luck!

·
Registered
1 Posts
Parfois, je vais assez fort sans aucun problème. En mettant à niveau le DSP surround et la nouvelle configuration de l'ampli, les spécifications techniques seront certainement meilleures, mais je ne sais pas à quel point cela s'améliorera à cause des haut-parleurs.

Le système 380 W (11 enceintes) et 825 W (17 enceintes) manque 3 ensembles d'enceintes. Le système 825 a 2 modules haut-parleur à l'arrière du siège arrière et 1 module haut-parleur au centre avant.

Chaque haut-parleur de module a deux haut-parleurs à l'intérieur.

Je n'ajoute qu'un seul haut-parleur à l'avant, soit deux haut-parleurs. En vous asseyant à l'avant, remarquez la différence de son.

Étant donné que personne ne s'assoit vraiment à l'arrière de la voiture, je n'ai donc pas ajouté d'enceintes à l'arrière.

Donc, maintenant, ma voiture a 13 haut-parleurs.
[/CITATION]

Bonjour à tous,

Je suis l'heureux propriétaire d'un F-Pace 2017 équipé de l'ictp et du méridien 380w. Le système de son est vraiment médiocre... J'ai la possibilité d'obtenir un amplificateur de 825w. c'est plug and play ? Je ne prévois pas d'ajouter des enceintes centrale et arrière. Je me dis que le son sera vraiment meilleur... la puissance sera là... Quand pensez-vous ? Désolé pour la mauvaise traduction je suis français.
Good morning all,

I am the proud owner of a 2017 F-Pace equipped with the ictp and meridian 380w. The sound system is really poor... I have the option of getting an 825w amplifier. is it plug and play? I don't plan to add center and rear speakers. I tell myself that the sound will be really better ... the power will be there ... When do you think? Sorry for the bad translation I am French.

21 - 29 of 29 Posts